2011. május 2., hétfő

Vizsgapara

Hajajj... azt hiszem kicsit elfeledkeztem erről az oldalról!
Lássuk csak mi is történt velem azóta:


1) Végre megint van munkahelyem, vissza a gyökerekhez:) Mindkét értelemben!:D Sokat dolgozom, hála az égnek. Jó a társaság, nem olyan vészes a forgalom se, szóval el vagyok, és még pénzem is van, vagyis lesz :)

2) Jó fej voltam, és összehoztam két ismerősömet:) Nem is tudtam hogy ez ilyen jó érzés, tisztára boldog vagyok tőle:) Olyan aranyosak együtt, a srác elég sokat változott az utóbbi fél évben, lenyugodott, meg átgondolta az életét. A csajszit, meg szeretem, bár kicsit fiatal Tibihez, de ez ha szerelmes az ember nem lehet akadály:) remélem minden okés körülöttük:)

Aztán most a vizsgák, utolsó évben vagyok az idegenforgalmin... és most jön a neheze! Bár érdekes lesz mert elég sokat hiányoztam, de azért menni fog, tanulni fogok most az utolsó két hétben, Bár megint itt a rájátszás Futsalban, és bár tudom hogy most nem kellene mennem meccsekre, de nem hagyhatom ki, hiszen ez a csapat az Életem! Főleg most h van ott valaki, akiért nagyon de nagyon oda vagyok :( Ejj, hogy azok az átkozott focisták... Hihetetlen! S mindig a legrosszabba kell hogy belezúgjak, de fülig :( És persze mindig viszonzatlan a dolog. Azt hiszem rossz ómen volt az exemtől elválni. bár hülye lettem volna vele maradni, főleg azok után ahogy elbánt velem, még jó hogy kiderült. Biztosan jót röhögött a hátam mögött a mocskos disznója!:@

A lényeg, hogy most tanulás van ezerrel, bár úgy nehéz hogy az írásbeli részre nem lehet rendesen felkészülni, mert nincsenek tételek meg ilyesmik :D hiszen a tanárok csesztek rendesen megadni, s mivel egységes van mindenkinél, így necces lesz! De okos vagyok, s az esélytelenek nyugalmával rontok majd be :D
Nah megyek vissza tanulni, hiszen csak úgy okosodom tovább:) mocskos tanulás :)

És ma este Csak a Fradi Futsal!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.